Hoe Om Aandele Te Koop En Verkoop Aandele Op Die Aandelemark


Hoe om aandele te koop en verkoop aandele op die aandelemark deur FrugalTrader op 16 Mei 2013 'N Paar lesers het my per e-pos oor die basiese beginsels van die koop en verkoop van individuele aandele saam met die vergesel terminologie. Selfs al is Ek is nie 'n-beurs pro, ek het 'n goeie paar jaar se ondervinding in die koop / verkoop individuele aandele so ek gemaklik verduidelik die basiese beginsels voel. Hier is die stappe wat betrokke is by die koop en verkoop van aandele / aandele: 1. Sluit aan by 'n afslag makelaar Ek het 'n afslag makelaar vergelyking wat die verskillende koste wat betrokke is by elke makelaar dui geskryf. Ek persoonlik verkies om my handel koste so laag as moontlik te hou. Trading, instandhouding en buitelandse valuta (Forex) gelde moet in berekening gebring word by die evaluering van hoeveel 'n makelaar sal kos met verloop van tyd. Al die in die vergelyking gelys makelaars is verseker deur CIPF (maksimaal $ 1 miljoen van die handel rekening is verseker). 2. Fonds die rekening Om die handel rekening te finansier, die meeste afslag makelaars toelaat befondsing via tjek, rekening oordrag en EFT / wetsontwerp betaling van enige aanlyn bankrekening. Ek persoonlik gebruik EFT as Ek vind dit die mees geskikte. Na afloop van die rekening is oop en befonds, moet die vermoë om te koop / verkoop aandele in die ondersteun markte nou beskikbaar wees. Sommige makelaars, soos Interaktiewe Brokers. het toegang tot die meeste groot openbare markte in die wêreld. 3. Aan Quotes Na die rekening geopen, hopelik youve reeds bepaal watter aandele wat jy belangstel in die aankoop is. Voor die koop van moet egter die mees onlangse handel pryse bepaal word. Om dit te doen, gaan in die vermelding afdeling van die koppelvlak wat verlede prys sal vertoon, bie, vra en volume. Laaste prys. Die laaste prys waarteen die voorraad verhandel. Bod. Die huidige hoogste prys per aandeel wat 'n koper bereid is om te betaal. Vra. Die laagste prys vra per aandeel wat 'n aandeelhouer is bereid om te verkoop vir. Deel. Die aantal aandele verhandel gedurende die dag. 4. Begin Trading trade8221; nadat hy die regte tyd kwotasie van die potensiële sekuriteit te koop of te verkoop, sal daar waarskynlik 'n 8220 wees; knoppie agter wat daar sal n klomp van die vorm velde wees om in te vul 'n bestelling te plaas. Hier is 'n kiekie van die handel bladsy uit my Questrade WebTrader rekening: Vul in die aangeduide velde en druk die 8220; voorskou order8221; knoppie. Dit sal die rekening na 'n handel bevestiging bladsy te bring om te verseker dat die korrekte inligting is. Wat doen al die velde beteken? Bly jy gevra! Ek het hulle verduidelik in die volgende stap. 5. Trading Terminologie As jy iets soos ek die eerste keer handel, sal jy het geen idee wat al vorm velde die gemiddelde van die handel bladsy. Sekuriteit Dit is die beurs simbool van die maatskappy potensieel om te koop / verkoop. (: RIM. TO ie) Sommige makelaars soos Questrade sal 'n afkorting van die mark na die simbool vereis. Ander, soos CIBC Beleggers Edge. sal slegs vereis dat die simbool met die mark plek daarna gekies in 'n drop down box. Bestel Tipe Vir basiese afslag makelaars, is daar gewoonlik 3 tipes bestellings, mark, perk en stop. Market Order: Wanneer 'n KOOP mark bestelling geplaas word, word die vra prys betaal, kinda soos die 8220; koop dit now8221; knoppie op eBay. Die kanse is goed dat die einde sal gevul raak onmiddellik, maar dikwels teen 'n hoër prys as die 8220, laaste price8221 ;. As 'n sell mark bestelling geplaas, dieselfde gebeur behalwe die aandele word verkoop teen die bodprys. Limiet Orde: 'n beperking ten einde is hier waar die prys is vermeld waarin om te koop / verkoop die voorraad om enige verrassings te vermy. Die nadeel is wag totdat 'n koper / verkoper treffers die limiet prys wat mag of nie mag gebeur nie. Stop. Dit is 'n bietjie meer gevorderde waar die stop prys is ingestel vir óf koop of verkoop. Byvoorbeeld, is 'n stop verlies verkoop orde stel om die verlies wat 'n handelaar is bereid om te neem verminder. Wanneer die stop prys bereik, is 'n mark orde uitgestuur teen daardie prys. Daar is ook variasies te stop soos stop limiet bestellings en verskillende tipes sleep tot stilstand kom. Dit is uit die bestek van hierdie artikel, maar ek kan kry in hulle 'n ander tyd. Hoeveelheid Die aantal aandele te koop / verkoop. Prys As 'n beperking ten einde gekies, dit is die prys waarteen die voorraad aangekoop sal word / verkoop as die mark die limiet prys bereik. Duur Dit is die duur wat die einde oop sal bly as dit nie onmiddellik uitgevoer word. Vandag sal die einde oop tot aan die einde van die handel en die geluk Till gekanselleer (GTC) sal oop bly totdat die hand gekanselleer hou. Voorkeur ECN Die meeste van die bank makelaars moenie toelaat dat ECN om gekies te word. Selfs as hulle dit doen, ek laat dit altyd op die motor. Makelaars soos Interaktiewe Brokers sal ekstra koste as die Auto / Smart ECN routing isnt gekies. Dit bring ons aan die baie basiese beginsels van die koop / verkoop van voorraad met 'n aanlyn aandelemakelaar. As jy enige vrae het, of enigiets by te voeg, laat hulle asseblief in die kommentaar. Welkom StumbleUpon Besoeker! As jy hierdie artikel geniet, neem 'n sekonde van jou tyd om dit 'n 8220 gee; duime up8221 ;. Dankie! As jy wil graag meer artikels soos hierdie te lees, kan jy aansoek doen vir my gratis nuusbrief diens onder (ons sal jou nie spam). Deel en Geniet Verwante poste: Ek wil graag my handel gereedskap met jou te deel en ander skakels hier onder is baie nuttig as iemand wil swaai handel of dag handel te begin, sou ek aanbeveel dat mens eers lees en verstaan ​​die meeste kenmerke van verskillende instrumente. Stock Comments nie op grond van tegniese en Fundamentals: Hoop dat hierdie inligting sal jou help om 'n paar individue om beter handelaar wees. Ek het geen affiliasie met enige van bogenoemde webtuistes. Dankie.

Comments

Popular Posts