Hex Die Spel Is In Die Kaarte


HEX: Die MMO is in die kaarte deur Martin Waterhouse | mpwa | 28 Mei 2013 by 04:00 28 Mei 2013 04:00 Op groot skaal is onlangs genooi om te voldoen aan Cory Jones, president en hoof kreatiewe beampte van Cryptozoic. 'n paar groter insig in HEX kry. die ateljee se komende MMOTCG - dit is, 'n groot skaal multiplayer handel kaart spel. Op die eerste, ek het 'n moeilike tyd te assosieer 'n "groot skaal multiplayer" aspek met 'n handel kaart spel. My twee dekades-oue herinneringe van baie kortliks speel Magic: The Gathering eenvoudig sal nie toelaat dat my verby my aanvanklike aanname oor die kop-aan-kop aard van hierdie tipe speletjies. Selfs die aanlyn weergawe van Magic gebruik basies dieselfde struktuur as die regte pad weergawe, met 'n digitale voorstelling van Magic kaarte en 'n aanlyn uitdaging leer. So verbeel my verbasing toe 'n goed gevestigde boks-en-handel-kaart-spel maatskappy soos Cryptozoic aangekondig dat hy die vervaardiging van HEX. 'n MMOTCG behulp Kickstarter as befondsing voertuig. Op die vergadering verlede week, Jones aan my verduidelik dat die span was ietwat bekommerd oor sy crowdfunding kanse aan die begin van die Kickstarter uitdaging, maar 'n entoesiastiese fanbase vinnig bereik die primêre doel 'n paar weke voor die sperdatum. Ten tyde van hierdie skrywe, het die $ 300,000 doel lank reeds oorskry deur 'n bykomende een miljoen dollar met 'n week en 'n half oor. Sukses op die Kickstarter vlak laat Jones en sy span om ander teiken platforms voeg. Die aanvanklike spel platforms is intreevlak-rekenaars en Macs, maar sedert die grafiese en vereistes stelsel is relatief liggewig, sou aanvaarbare prestasie op tablet stelsels maklik bereik word en sal een van die post-bekendstelling wees "rek doelwitte te bereik." Ek erken dat ek 'n familielid lidmaat van die gemeente met TCGs en het dit al aan Jones, maar dat verhoogde net sy belangstelling in die versekering vir my gesê dat as 'n MMO speler. Ek sou waarskynlik vind HEX boeiende. Trouens, HEX ontwerp om diegene heeltemal onbekend is met TCGs in staat stel om vinnig betrokke te raak in effektiewe en dwingende spel. Vir diegene wat nie vertroud met die genre, laat ek verduidelik en te vereenvoudig 'n bietjie: TCGs is tradisioneel twee-speler kop-aan-kop uitdagings waarin 'n algemene (en soms nie-so-algemene) dek van karakters en verskillende tipes van aksie of effek kaarte gespeel word in alternatiewe volgorde om skade aan die teenstander veroorsaak terwyl die verdediging teen aanvalle van die teenstander se. Die "handel" konsep impliseer beduidende verskille in waarde oor skaarsheid van sekere skaars, unieke en kragtige kaarte. In die geval van HEX. Daar is vyf kategorieë van kaarte: Aksie, Constant, Artefact, Troop, en Hulpbronne: Optrede kampioen beveel om jou troepe te buff, aanval, en blok, wat omgekom het (na die begraafplaas) verbeter aan die einde van elke beurt. Daar is 'n spesiale weergawe bekend as 'n vinnige optrede wat onmiddellik gebruik kan word. Konstante s is aksiekaarte wat voortduur en is nie verteer nie. Artefakte is gemaak elemente. Ek het nie eintlik sien een van hierdie in die spel tydens die demonstrasie. Troepe is die werklike "eenhede" wat kan aanval of verdedig en sal voortgaan om in die spel totdat vernietig. Hulpbronne opgehoopte en wese nodig die brandstof om sekere aksies uit te voer. So, wat sou 'n aanlyn TCG gee soos HEX ernstige MMO geloofsbriewe? Groepe van individue wat hul dekke gebruik van kaarte teen 'n PVE "put" sou 'n voorbeeld wees. Dungeons het wesens en base vervaardiging van "buit" in die vorm van 'n unieke kaarte wat om dekke die speler se kan bygevoeg word. Nog 'n MMO stapelvoedsel sou knutselen wees. In HEX. voetstukke kan bygevoeg word om kaarte, materiaal kan gebruik word om juwele handwerk, en artefakte kan in die voetstukke geplaas. Die spel spog ook gildes, georganiseerde groepe van spelers deel van hulpbronne, fondse, en selfs card-dekke van 'n gemeenskaplike gilde bank. Miskien is die mees noemenswaardige MMO element is die veiling huis. In HEX. Daar sal 'n gereed in die spel mark vir skaars en kragtige kaarte verhandel in-game geldeenheid wees. Die spel is ook daarop gemik om te verhoed dat dit wat hy goeddink, onwettige RMT en "kommersiële boerdery." Elke virtuele kaart in HEX uitgereik met 'n unieke kriptografiese sleutel. Dit laat die spel op te spoor waar al die kaarte is, wat tans besit, en enige wysigings wat gemaak is vir hulle. Jones het my vertel dat alles moontlik gedoen sal word om skuiwergate en wedervaringe uit te skakel. Een besonder unieke element bekendgestel is die konsep van die modifiable "agterkant" van elke kaart. Die agterkant kom in die spel na 'n prestasie bereik en 'n trofee toegeken. Statistiek, ondervinding, en die volledige geskiedenis van die kaart is daar gehandhaaf reg op die agterkant. Hierdie unieke inhoud kan 'n belangrike versamelbare waarde komponent geword behoort die kaart bereik die veiling huis. Oorweeg 'n kaart wat gespeel word deur 'n in-game uitblinker as die finale kaart wat 'n wêreld-kampioenskap HEX toernooi gewen. Dit agterkant inhoud word die herkoms van die versamelbare waarde van hierdie kaart verdere bewys. HEX is fundamenteel gratis-tot-speel, maar die spel moet selfonderhoudend, sodat MMO spelers geredelik die inkomste model sal erken: gratis-tot-speel met 'n opsionele ledegeld en in-game aankope. Elke speler kry 'n voorgereg dek en kan bykomende kaarte te verdien deur middel van PVE en toernooie. Die opsionele $ 4 maandelikse inskrywing bied 'n speler met bykomende algemeen dekke en wat in TCG kringe as booster kaarte is bekend. Kickstarter borge sal bykomende aansporings deur middel van in-game kaarte en ander goodies, afhangende van die vlak van borgskap kry. TCGs is geneig om ten gunste van die skep van skaarsheid deur die vervaardiging van vrylating dekke en kaarte beperkte oor vaste tydperke. HEX sal dieselfde meganisme gereeld die skep van nuwe dekke en uittredende oueres het. Alle kaarte afgetree of nie kan ingesluit word in 'n pak vir in-game speel. Ten slotte, Jones het vir my gesê daar sal 'n enkele skaal bediener swembad met geen sharding wees; scalability kan maak vir baie groot getalle. Tydens my demo, was ek getoon net PvP kop-aan-kop aksie. Die beeldmateriaal is aantreklik, maar eenvoudige, toon kaarte die twee partye 'in die spel en die spel elemente soos stigting hulpbronne, die bou van krag vermenigvuldigers, blokkeer, en die aanval. Die strategieë is suiwer TCG, maar die gespesialiseerde vermoëns, unieke socketed kaarte, en rasse-belyning vermenigvuldigers voorsiening te maak vir hoogs komplekse kaart spel interaksies. Die kunswerk op die kaarte is 'n hoë-gehalte, ook. As die 8500+ Kickstarter ondersteuners, die lewendige forum bespreking, en die ongelooflike entoesiasme van Cory Jones en sy span is enige aanduiding is, kan HEX net die TCG om werklik verdien die MMOTCG bynaam. Ons sal uitvind wanneer die spel treffers beta in September. Op groot skaal is nie groot op aangeteken resensies - wat gebruik is dié om immer veranderende MMOs? Dit is hoekom ons bring julle eerste indrukke. previews. hands-on ervaring. en selfs opvolg indrukke vir byna elke wedstryd struikel ons oor. Eerste indrukke tel vir 'n baie, maar speletjies ontwikkel, so hoekom moet nie ons gedagtes?

Comments

Popular Posts