Hoë Waarskynlikheid Handel


Hoë waarskynlikheid handel Vrydag, Junie 9, 2006 'N intraday variasie pare handel, my styl van handel 2006/06/09 16:04:00 Geplaas deur HPT Dit het my 'n rukkie om 'n strategie wat gewerk intraday wat my seine sal gee vir 'n hoë waarskynlikheid ambagte plaasvind vind. Ek gebruik om te probeer om aandele wat baie min korrelasie met mekaar gehad handel, en ek gebruik om net kyk weekliks 'n paar kaarte. dit was 'n vermorsing van tyd, maar ek het geleer grafiek patrone en 'n hoë waarskynlikheid setups. Om te weet hoe om handel te dryf, moet jy weet hoe die mark gekoppel is. Ek stel voor kyk na die mark van 'n top-down benadering en dan vernou dit neer op 'n paar produkte om handel te dryf. 1.You moet besef dat die termynmark soos die ES, YM, en NK is jou grootste aanwysers intraday. (Jy kan ook dalk kennis neem van die euro en Bonds ,, egter ,, hierdie reageer dikwels ongeag die termynmark doen) 2.Die MERK en Trin is jou tweede grootste aanwysers 3.Die indeks waarin die voorraad wat jy handel dryf is derde belangrikste (en jy sal wil hê om 'n indeks wat 'n hoë volume het en het 'n hoë korrelasie met die termynmark te vind ,, dinge llike XLF, XLE, SMH, is 'n goeie keuse vir hul volume, natuurlik SMH is beter as jou kyk NK, en XLF of XLE sou beter wees vir ES / YM) 4.In die indeks jy kyk, kan daar sub-sektore ,, en in hierdie subsektore kan jy aandele nog meer gekorreleer vind. Byvoorbeeld jy kan hou van die finansiële sektor; XLF. As jy hierdie sektor te kies, te ontleed om te sien watter aandele die meeste gekorreleer, en wat voorraad dikwels dien as 'n leier in die beweeg en wat is stadig en inhaal. Om te sien wat ek bedoel kyk na hierdie: 5EGSPC & p = s & n = V & p = s> 5.Now dat jy jou mandjie aandele wat jy elke dag sien, sal jy kyk om te sien watter voorraad die eerste stap in 'n bepaalde rigting maak, en dan sal jy besluit watter voorraad van jou mandjie is die meeste geneig om in te haal. Jy doen nie kort die voorste voorraad, wat dom sou wees, want dit sal voortgaan in sy rigting en dit is vooruitgang kan groei sterker as die sektor groei sterker uit al die ander aandele inhaal. Dit is duidelik dat, is jou sektor waarskynlik gaan becuase beweeg van wat die termynmark doen. 6.To goed in aandele wees, dit help regtig weet hoe termynkontrakte handel en hoe om handel te dryf met behulp van die regmerkies wees. Wanneer die handel met die bosluis, jy kyk vir 'n hoër hoë of lae lae dan die vorige MERK, en ook wat jy nodig het om kennis te neem van skynbare tendens lyne op die bosluis grafiek, wat toe gebreek neem, sal 'n reaksie in die termynmark veroorsaak, wat veroorsaak 'n reaksie in jou sektor en 'n reaksie in die onderliggende aandele. Ek het waarskynlik kyk 15-20 kaarte gedurende die dag. Ek gebruik persoonlik 1min kaarte (soms 12 sek kaarte) vir handel en toe ek 'n handelsmerk opstel sien ek draai net my oë op na die bod / vra versprei en kyk vir die beste inskrywing, ek handel die YM en 'n mandjie van aandele teen dieselfde tyd, eerste neem van 'n inskrywing op die YM en dan om in aandele. As ek reg was oor die YM handel, dan my handel oor die aandele sal ook afbetaal. Die meeste van my ambagte in die swart binne 20 sekondes, maar soms die bosluise kan 'n vals te gee en ek kan hê om by te voeg tot die posisie voor die bosluise breek die tendens lyn en begin beweeg my handel in die regte rigting. Ek kyk vir 'n afrit op die YM op bosluis uiterstes meeste van die tyd nie, tensy ek gaan die posisie langer hou. Die uitgang van die aandele sal wees na die uitgang op die YM omdat die aandele is stadiger in te haal. Ook, dit is in jou beste belang om handel te dryf in die rigting van die bewegende gemiddelde. As jy 'n ommekeer mis, is dit baie waarskynlik dat die tendens sal voortgaan en jy kan op die volgende lomp / lomp kandelaar harami betree. Maar die punt om hierdie styl van handel is om die ommekeer in 'n leidende voorraad sien, en kry in die stadige voorraad voordat dit te bie op of af. Terwyl die voorste voorraad kan begin rol oor saam met die bosluise en YM, mag my agter voorraad wees op sy hoë, wat perfek is vir 'n kort inskrywing. So, wanneer jou handel, sou ek stel voor jy gebruik 'n termynkontrak, die bosluis, Trin, 'n sektor, en 'n mandjie van hoogs gekorreleer aandele. Met my strategie, handel jy net een rigting, wat is die rigting van die termynmark, en daar is geen kort die leier en die koop van die agteros soos hoe Paar handel gebaseer is. Die oorspronklike paar strategie die beste werk tussen verskillende sektore, nie tussen twee aandele in dieselfde sektor. Ook die paar strategie die beste werk op 'n veel groter tydsbestek dan intraday as jy sou eintlik probeer om 'n ware "markneutrale handel", byvoorbeeld handel: Dit is 'n klassieke voorbeeld van wat 'n paar handel moet lyk tussen anti-gekorreleer sektore, sal jy wil gebruik opsies wat baie maande van die tyd verval het so min kapitaal vasgebind. 5EOSX & t = 6m & q = & L = op & Z = & c =% 5EXAL & p = s & n = V & p = s> Belegging Guru trades - Carl Icahn koop VLTC Sondag, November 23, 2014 Beursverhandelde Nota (ETN) lys met Netto Batewaarde Premium & Discount 0 kommentaar 2014/11/23 13:56:00 Geplaas deur HPT Ek was op soek op die internet vir 'n ETN lys in Excel-formaat met die premie en afslag persent en ek kon dit nie vind nie, so ek het self een. Dit is nie 'n volledige lys en ek sal nie die opdatering it. The waardes is slegs huidige as van 11/21/14. Ru-olie Volatiliteit Index Spike Maandag 6 Oktober, 2014 Geïmpliseerde wisselvalligheid en BioPharm mislukkings; ADHD & SNSS 0 kommentaar 2014/10/06 11:12:00 Geplaas deur HPT Die twee aandele met die hoogste opsie geïmpliseer wisselvalligheid handel vanjaar vandag vrygestel resultate. Die 2 Aandeel was; ADHD en SNSS, twee biofarmaceutische aandele wat wisselvalligheid meer as 300% en in die dae wat gelei het tot die aankondiging van hul fase III resultate geïmpliseer vol puntig om meer as 500% het geïmpliseer. Vandag is die resultate uitgekom en beide maatskappye teleurgesteld. Beide aandele gapped laer. ADHD is af aronud 54% op $ 6,42 tans en SNSS is af 76% op $ 1,60 tans. As jy gebeur om die konferensie oproep van ADHD hierdie moring te luister, Piper Jaffray was die eerste om vrae te vra en hulle eerste gelukgewens die maatskappy op die resultate en uitgekom later gesê dat hulle herhaal 'n koop met 'n teiken van $ 42. Dit kan baie verwarrend wees vir beleggers om te hoor, maar die prys van die voorraad nie lieg nie. Quote from Piper Jaffray van TheStreet Die dae wat gelei het tot die aankondiging ADHD voorraad is zig zagging op en af ​​15% per dag. Die voorraad was 'n groot waagstuk, met ongeveer 'n 6 miljoen aandele float, is dit gereed vir 'n groot skuif op die nuusvrystelling. Ek weet nie wie in die wêreld sou koop of kortsluiting aandele voor die nuusvrystelling. Die werklike geld gemaak word in die opsies. Die OTM $ 40 oproepe op ADHD is verhandel teen meer as $ 1 die vorige verhandelingsdag en nou sal hulle waardeloos verval, sal die voorraad gehad het om sowat 300% in orde piek vir jou om enige hitte op die handel. Intussen het die $ 5 wan is die handel oor $ 0,50 die vorige dag en nou gaan vir sowat $ 0,20. Die ideale handel oor hierdie voorraad is die verkoop van die hok ($ 5 wan en $ 40 oproepe). Iets om op te let in die aanloop tot die persverklaring was die kort verkoop verbod opgelê deur sommige makelaars (dws. Interaktiewe Brokers) en die prys daal aanloop die laaste dae voor die nuusvrystelling. 'N Mens kan spekuleer dat die enigste persoon wat kort n voorraad met hangende fase III resultate so sou doen met kennis van wat die uitkoms was. Hier is 'n paar kaarte en getalle. Die opsie ketting die dag voor die vrystelling van nuus vir ADHD - Die opsie ketting die dag van die vrystelling van nuus vir ADHD As jy gedink het jy kan verkoop die OTM oproepe op die oop, jy kan nie, die mark makers is nie so dom. Die OTM roep alle geopen met 0 bod en 0.05 aanbod.

Comments

Popular Posts