Magic Stel Redakteur
Geskep deur Anonymous op Sun, 2011/03/13 05:58 Wat is Magic Stel Editor? Magic Stel Redakteur, of MSE vir 'n kort, is 'n program waarmee jy jou eie kaarte kan ontwerp vir gewilde handel kaart gespeel. MSE kan dan genereer beelde van die kaarte wat jy kan druk of laai na die internet. Magic Stel Redakteur het ook 'n statistiek venster wat nuttige inligting aantal Rares, ens sal gee oor jou stel, soos die gemiddelde mana koste, Wanneer jy jou stel klaar, jy kan dit uit te voer na 'n HTML-lêer om te gebruik op die Internet, of om vakleerling of CCG Lackey, sodat jy kan speel met jou kaarte aanlyn. Disclaimer: MSE is bedoel vir die skep net persoonlike kaarte. en moet nie gebruik word om die skepping of verspreiding van vervalste van ware items wat deur Wizards of the Coast of ander maatskappye probeer. World of Warcraft: Die Trading Card Game - sjabloon moontlik? Die World of Warcraft: Trading Card Game, maar op die oomblik onuitgebrachte, is besig om phenominal aandag vir sy uitsonderlike balans en gevarieerde, fun meganika wat dit moontlik maak vir 'n paar interessante spel. ID graag aanbeveel word bygevoeg in Magic Stel Redakteur n geruime tyd in die toekoms, as die spel sal baie waarskynlik kry groot. Hier is 'n SNIPPIT van 'n Wikipedia artikel, wat die hooftipes kaarte gebruik word in die spel toon. Onder elke tipe kaart is 'n voorbeeld van hoe hulle lyk, asook 'n paar notas (indien enige). (Wikipedia bron, met wysigings) Die volgende tipes kaarte is te sien in die spel: * Held - Die karakter wat 'n gegewe speler speel as. Elke speler begin met 'n held, en dit is die held wat bepaal watter ander kaarte kan gebruik word of ingesluit in die dek (bv horde helde kan slegs horde bondgenote). Die held kaart verskaf inligting oor die begin van gesondheid, ras, klas, spesialiserings en beroepe. Laastens elke held het 'n unieke vermoë wat een maal per wedstryd gebruik kan word (waarna, is die held kaart draai gesig af). Spesiale Nota's: Kan faksie affiliasie het afgesien van neutrale - horde / Alliansie. * Die vermoë - kaarte gespeel uit die hand (dikwels na die betaling van 'n hulpbron koste) om 'n paar onmiddellike impak op die spel veroorsaak. Vermoëns kan óf van die standaard tipe, kan gespeel slegs gedurende dié beurt, of kan wees direkte vermoëns, kan op feitlik enige tyd gespeel word. Soos met 'n aantal van die kaarte, baie vermoëns sluit in 'n beperking ikoon, wat beperk wat klasse die kaart in hul dekke kan insluit. Spesiale Nota's: Vermoëns kan hê & quot; gesondheid & quot; soortgelyke na 'n bondgenoot (sien onder), soos die Earthbind Totem hier gesien, entertainment. upperdeck / wow / af / nuus / article. aspx? hulpmiddel = 1153 Hulle kan addisioneel in staat wees om aan te val, maar dit isnt bekend vir seker. Daarbenewens kan vermoëns hulself toe te skryf aan helde, soos gesien in die eerste voorbeeld skakel, of nie, soos gesien in die tweede voorbeeld skakel. In die toekoms, kan daar 'n paar vermoëns wat kan toegeskryf word aan net horde / Alliansie faksie. * Armor - Defensiewe kaarte wat die speler te beskerm teen skade. Sodra gespeel, deur die betaling van die toepaslike hulpbronne koste, wapens kan uitgeput elke beurt om skade toegedeel aan 'n spelers held te verminder. Spelers is beperk in hoeveel verskillende stukke van die wapenrusting wat hulle kan rus op enige gegewe deel van die liggaam, bv net 'n stuk van my bors harnas op 'n slag. Armor kaarte kan ook bykomende effekte bo en behalwe hul verdedigende waarde. Spesiale Nota's: Moet in staat wees om hulself toe te skryf aan spesifieke helde (Towenaar, Rogue, Paladin, ens) * Wapen - Beledigende kaarte wat kan vul 'n spelers nabygeveg of gewissel vermoëns, sowel as bied ander voordele. Soos met wapens kaarte, spelers is beperk op hoeveel wapens hulle mag toegerus (in die spel) in 'n keer. Ten einde 'n wapen-kaart gebruik om aan te val krag te verhoog tydens die geveg, moet 'n speler 'n hulpbron koste wat verband hou met die wapen (wat ook uitput die wapen) betaal. Wapens gebruik kan word wanneer óf die aanval of verdediging, maar slegs een wapen kan per bestry word. Spesiale Nota's: Moet in staat wees om hulself toe te skryf aan spesifieke helde (Towenaar, Rogue, Paladin, ens) * Quest - Spesiale kaarte wat optree as 'n hulpbron-kaarte, maar met bykomende vermoëns. Gaste kan voltooi word deur die vervulling van 'n voorwaarde beskryf op die kaart. Wanneer dit gedoen word, is 'n beloning verdien (bv teken bykomende kaarte) en die soeke is omskep in 'n normale hulpbron (deur dit in die gesig staar af). Spesiale Nota's: Kan faksie affiliasie het afgesien van neutrale - horde / Alliansie. * Ally - Ander individue en metgeselle wat help en veg namens die grootste held. Bondgenote geaffilieer met óf die horde of die Alliansie, sodat net kaarte wat ooreenstem met die helde eie affiliasie word toegelaat in 'n pak, tensy hulle is neutraal. Sodra deur die betaling van die toepaslike koste ter sprake gebring, bondgenote bly totdat vermoor of weggegooi. Bondgenote kan aanval (of aangeval word), en kan ook 'n spesiale magte of vermoëns. Spesiale Nota's: Kan faksie affiliasie het afgesien van neutrale - horde / Alliansie. Sien die & quot; Online Ally kaart skepper & quot; hieronder in verband vir die neutrale-bondgenoot kaart styl (kies die faksie / tipe as & quot; Neutrale (nabygeveg) & quot;). Bondgenote het ook 'n & quot; skade tipe & quot ;, as die hantering skade van toepassing op hulle (Heilige, Arcane, nabygeveg, het gewissel, ens). Verder kan enige kaart gespeel as 'n hulpbron-kaart (met 'n beperking van een per beurt) deur die speel dit in die gesig staar af na 'n aangewese gebied. Alle hulpbronne is ekwivalent en kan uitgeput om enige koste te betaal. Ander inligting bronne: 'N debat onderwerp. Vir dié van julle wat in item handel deel te neem in die aanlyn-speletjies. Jou insig in hierdie bepaalde onderwerp sal toeneem as youve ooit gespeel Diablo II, en weet dat die statistieke / items / ens, maar dit kan van toepassing wees op enige aanlyn spel daardie item handel ondersteun. Maar Ive onlangs gekry in 'n debat oor die waarde van 'n stel van seldsame (skaars, nie uniek of selfs ') Demonhide Boots. Demonhide Boots Verdediging. 40 20% vinniger te hardloop / Walk 10% vinniger treffer Recovery 12% Verbeterde verdediging Koue weerstaan + 38% Weerlig Weerstaan + 40% 75% Ekstra Gold Van Monsters Die eienaar verhandel hulle vir 'n Sur Rune, 'n Behandel Rune, en Ist Rune, en 'n einde-wedstryd Unieke spinnerak Sash genoem Arachnida Mesh. Al hierdie runen, plus die Arachs, is top-vlak einde-wedstryd items, en handel vir ton. Ek verklaar dat ek sou nooit betaal selfs afstand naby dat 'n groot vir hierdie stewels, wat ek kon kry in die normale probleme (vir diegene wat nie weet, is daar drie probleme: Normaal, nagmerrie, en die moeilikste, die hel). Toe het ek 'n klomp van die mense op my stert wat verklaar dat & quot; O die statistieke is top-notch. blah blah blah. Ag hulle is die moeite werd om dit wat iemand bereid is om te betaal blah blah blah & quot ;. is Wel. Ek kon hierdie stewels vind in Normal, moontlik met statistieke so goed of selfs beter. Ek het, ton van die tye in my 5-6 jaar speel. Ek sou nie meer as pgems bied (perfekte gehalte juwele, nie naastenby soveel werd as ver as geldeenheid gaan). My argument was dat dit die ekwivalent van 'n laai 20 $ vir 'n brood. Ja, selfs al is dit top-gehalte brood. en ja, selfs al 'n paar sucker sal betaal 20 $ vir hulle (dit gebeur met enigiets), beteken dat nie die geval is 'n brood is die moeite werd $ 20. Brood brood. Brood is nie duur. Korrek? Al wat ek sê is. Ja hierdie stewels is top-notch. Maar as jy kan dit vind in die normale. sou jy betaal meer as pgems vir hulle? Wil jy betaal 'n hoë-end runen en unieke vir hulle, net omdat, soos top-gehalte brood, theyre & quot; goeie & quot ;? WAAR metaal of NEE METAL TE ALLE GEEN verdraagsaamheid teenoor WIMPY ONWAAR METAL
Comments
Post a Comment